Θανατηφόρο λάθος: ο ασθενής πεθαίνει στο νοσοκομείο μετά από σύγχυση φαρμάκων

Στην Αυστρία, ένας ασθενής σε μια κλινική έλαβε έγχυση χλωριούχου ασβεστίου με μαγνήσιο αντί για «ειδική» έγχυση καλίου / μαγνησίου. Το μείγμα ναρκωτικών του κόστισε τη ζωή του. (Εικόνα: dplett / fotolia.com)

Σύγχυση έγχυσης: ο ασθενής πεθαίνει σε μονάδα εντατικής θεραπείας
Σε μια αυστριακή κλινική, ένας ασθενής πέθανε επειδή έλαβε έγχυση χλωριούχου ασβεστίου με μαγνήσιο αντί για «ειδική» έγχυση καλίου / μαγνησίου. Στη Γερμανία, επίσης, υπήρξαν ήδη θάνατοι σε νοσοκομεία εξαιτίας αναμείξεων.

'

Όλο και περισσότερα ιατρικά λάθη
Τα σφάλματα θεραπείας σε ιατρικές πρακτικές ή νοσοκομεία δυστυχώς δεν είναι ασυνήθιστα. Σύμφωνα με μια παλαιότερη έκθεση της Ιατρικής Υπηρεσίας της Εθνικής Ένωσης Ταμείων Ασφάλισης Υγείας (MDS), όλο και περισσότεροι ασθενείς επηρεάζονται. Μια ιδιαίτερα δραματική υπόθεση αναφέρθηκε από το Ντάντερσταντ στην Κάτω Σαξονία πέρυσι. Ένας ασθενής πέθανε εκεί λόγω λανθασμένης παροχής αίματος. Και στην Αυστρία, υπήρξε τώρα ένα θανατηφόρο μείγμα.

Στην Αυστρία, ένας ασθενής σε μια κλινική έλαβε έγχυση χλωριούχου ασβεστίου με μαγνήσιο αντί για «ειδική» έγχυση καλίου / μαγνησίου. Το μείγμα ναρκωτικών του κόστισε τη ζωή του. (Εικόνα: dplett / fotolia.com)

Μπερδεμένη έγχυση
Στο περιφερειακό νοσοκομείο στο Kirchdorf an der Krems (Άνω Αυστρία) υπήρξε ένας ατυχής θάνατος λόγω της μείωσης ναρκωτικών.

Όπως γράφει το δελτίο τύπου, όπως ο Άνω Αυστριακός Gesundheits- und Spitals-AG, στον οποίο ανήκει το LKH Kirchdorf, ο νεκρός ασθενής έλαβε έγχυση χλωριούχου ασβεστίου με μαγνήσιο αντί για «ειδική» έγχυση καλίου / μαγνησίου.

Ο 61χρονος ασθενής πέθανε σε βιεννέζικη κλινική λόγω της επακόλουθης βλάβης που προκλήθηκε από λάθος φάρμακο.

Αρχικά, υπήρχε υποψία αλλεργικής αντίδρασης
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο ασθενής εισήχθη στο LKH Kirchdorf στις 30 Σεπτεμβρίου λόγω κολπικής μαρμαρυγής και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στη μονάδα εντατικής θεραπείας. Τα εργαστηριακά αποτελέσματα έδειξαν, μεταξύ άλλων, έλλειψη καλίου.

Ακολούθησε μια συνταγή γιατρού «ειδικού» καλίου / μαγνησίου μαζί με άλλα φάρμακα κατά της κολπικής μαρμαρυγής.

Αφού το νοσηλευτικό προσωπικό ξεκίνησε την έγχυση, ο ασθενής παραπονέθηκε για κάψιμο στο στόμα, στο πρόσωπο και στα δύο χέρια και είχε αυξημένο καρδιακό ρυθμό.

Σε αυτό το σημείο, υπήρχε υποψία αλλεργικής αντίδρασης, γι 'αυτό ένα συγκεκριμένο φάρμακο διακόπηκε. Ωστόσο, η έγχυση καλίου / μαγνησίου συνεχίστηκε και χορηγήθηκε πλήρως.

Λίγο αργότερα, βρέθηκαν αυξημένα επίπεδα ασβεστίου στον ασθενή και ξεκίνησε η αντιθεραπεία.

Η γενική κατάσταση της Άνω Αυστρίας αρχικά βελτιώθηκε, αλλά την επόμενη νύχτα προσδιορίστηκε μια αρχική οξεία νεφρική ανεπάρκεια. Λόγω του συνδρόμου οξείας αναπνευστικής δυσχέρειας, ο 61χρονος επωάστηκε και εξαερίστηκε τεχνητά.

Ο ασθενής μεταφέρθηκε τελικά με ελικόπτερο σε ειδικό τμήμα στη Βιέννη, όπου πέθανε στις 3 Οκτωβρίου 2017.

Περισσότεροι ασθενείς επηρεάζονται από τη μίξη ναρκωτικών
Σύμφωνα με το Spag, η έρευνα στην κλινική ανακάλυψε ότι υπήρχε προφανώς ένα μείγμα ναρκωτικών.

Επιπλέον, η εσωτερική έρευνα δεν μπορεί να αποκλείσει την πιθανότητα ότι δύο άλλοι ασθενείς επηρεάζονται επίσης από το ίδιο μείγμα φαρμάκων, αλλά δεν έχουν υποστεί επακόλουθη βλάβη στην υγεία.

Στην περίπτωση ενός άλλου σοβαρά άρρωστου ασθενούς που έλαβε επίσης θεραπεία με το φάρμακο, δεν μπορεί να αποκλειστεί ότι πέθανε από αυτό.

Η αρμόδια εισαγγελία έχει ενημερωθεί για τα σχετικά γεγονότα και θα ξεκινήσει έρευνες.

οι άνθρωποι κάνουν λάθη
«Δυστυχώς, μπορεί να συμβούν λάθη όταν δουλεύουν οι άνθρωποι, ακόμα και σε νοσοκομείο. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να το αποκλείσουμε αυτό το 100% », εξήγησε τα δύο μέλη της πλακέτας, Dr. Harald Geck και Mag. Karl Lehner.

"Αυτό που είναι ζωτικής σημασίας, ωστόσο, είναι ότι τέτοιου είδους σφάλματα δεν θα ξανασυμβούν", λέει ο Δρ. Harald Geck.

Σύμφωνα με τις δικές της πληροφορίες, η εταιρεία έχει ξεκινήσει τα πρώτα άμεσα μέτρα για τη βελτίωση της διαφοροποίησης των ναρκωτικών, καθώς επίσης "έδωσε εντολή να ευαισθητοποιήσει όλους τους υπαλλήλους να εξετάσουν διεξοδικά κάθε φάρμακο πριν από τη χορήγηση", δήλωσε ο Δρ. Harald Geck.

«Σε αυτό το σημείο είναι επίσης σημαντικό να δηλώσουμε ότι έχουμε πλήρη εμπιστοσύνη στους υπαλλήλους μας. Όλοι εργάζονται με μεγάλη δέσμευση για τους ασθενείς σε καθημερινή βάση, αλλά εργάζονται σε ένα περιβάλλον υψηλού κινδύνου όπου τα λάθη μπορεί δυστυχώς να έχουν θανατηφόρες συνέπειες », τόνισε ο Mag. Karl Lehner. (Ενα δ)

Ετικέτες:  Γενικά Φαρμακευτικά Φυτά Naturopathy